Dezvolta-ti afacerea cu fonduri UE
Accesati acum programul de digitalizare 2022 si puteti obtine intre 30 000 eur si 100 000 eur pentru firma dvs.
In functie de marimea companiei dvs., puteti obtine fonduri UE pentru digitalizare intre 20 si 100 000 de eur:
20 - 30 000 eur pentru microintreprinderi - cu pana la 10 angajati
30 - 50 000 eur pentru companii mici - cu pana la 50 de angajati
100 000 eur pentru companii medii cu peste 50 de angajati si pana in 250 angajati).
20 - 30 000 eur pentru microintreprinderi - cu pana la 10 angajati
30 - 50 000 eur pentru companii mici - cu pana la 50 de angajati
100 000 eur pentru companii medii cu peste 50 de angajati si pana in 250 angajati).
Sunt eligibil ?
Toate IMM-urile care au obtinut un profit din exploatare > 0 in anul 2021 si care isi desfasoara activitatea intr-unul din domeniile: industrie alimentara; industrie prelucratoare; industrie auto; constructii; transport si distributie; productie; servicii adresate populatiei.
Sunt excluse de asemenea firmele infiintate inainte de 31.12.2021 sau care au avut activitatea intrerupta/suspendata in anul 2022.
Toate IMM-urile care au obtinut un profit din exploatare > 0 in anul 2021 si care isi desfasoara activitatea intr-unul din domeniile: industrie alimentara; industrie prelucratoare; industrie auto; constructii; transport si distributie; productie; servicii adresate populatiei.
Sunt excluse de asemenea firmele infiintate inainte de 31.12.2021 sau care au avut activitatea intrerupta/suspendata in anul 2022.
Programul de digitalizare este prevazut sa fie lansat la inceputul lunii decembrie 2022.
Pentru ca pregatirea unui proiect inseamna totusi un volum de munca, este important ca partea de colectare a datelor si de scriere a proiectului sa inceapa cat mai repede posibil.
Pasii necesari pentru a aplica:
- Sa te inrolezi in sistem si sa ai activ un abonament cu taxa de start a consultantei inclusa
- Sa pui la dispozitia partenerilor o serie de date si documente financiar-contabile necesare fundamentarii proiectului
- Sa colaborezi cu consultantii alocati pentru intocmirea planului de afaceri necesar proiectului si pentru maximizarea sanselor de suscces
- Sa semnezi si sa furnizezi in timp util documentele necesare depunerii proiectului in numele tau
- Sa asiguri contributia beneficiarului de 10% din valoarea proiectului (pentru acest subiect exista inclusiv optiuni de finantare bancara pe termen lung sau credite furnizor pentru care suntem in discutii aprofundate).
Pentru ca pregatirea unui proiect inseamna totusi un volum de munca, este important ca partea de colectare a datelor si de scriere a proiectului sa inceapa cat mai repede posibil.
Pasii necesari pentru a aplica:
- Sa te inrolezi in sistem si sa ai activ un abonament cu taxa de start a consultantei inclusa
- Sa pui la dispozitia partenerilor o serie de date si documente financiar-contabile necesare fundamentarii proiectului
- Sa colaborezi cu consultantii alocati pentru intocmirea planului de afaceri necesar proiectului si pentru maximizarea sanselor de suscces
- Sa semnezi si sa furnizezi in timp util documentele necesare depunerii proiectului in numele tau
- Sa asiguri contributia beneficiarului de 10% din valoarea proiectului (pentru acest subiect exista inclusiv optiuni de finantare bancara pe termen lung sau credite furnizor pentru care suntem in discutii aprofundate).
Fiecare proiect este personalizabil dar, de regula, in cadrul proiectului sunt prevazute o serie de cheltuieli standard obligatorii de cca 20% (ex: cursuri de formare) iar restul cheltuielilor se aloca in proportii egale pe componentele de hardware si software menite sa-ti imbunatateasca infrastructura si sa-ti optimizeze activitatea.
Alocare exemplificativa:
20% o serie de cheltuieli obligatorii ( consultanta, formarea de personal, etc)
40% diferite componente software (website-uri de prezentare, licente office, aplicatii dedicate, sistem de management al clientilor, sisteme de management firma etc.) si
40% componente hardware (laptopuri, tablete, calculatoare, smartphone-uri, imprimante, retelistica etc.).
Alocare exemplificativa:
20% o serie de cheltuieli obligatorii ( consultanta, formarea de personal, etc)
40% diferite componente software (website-uri de prezentare, licente office, aplicatii dedicate, sistem de management al clientilor, sisteme de management firma etc.) si
40% componente hardware (laptopuri, tablete, calculatoare, smartphone-uri, imprimante, retelistica etc.).
Prin parteneriatele obtinute, putem sa suplimentam pachetul cu noi optiuni, ca de exemplu:
- Consultanta in implementarea proiectului
- Consultanta pentru marketingul online pentru a creste vanzarile si vibilitatea online a companiei
- Asistenta si mentenanta pe durata de implementare pentru a limita eventualele costuri indirecte
- Buget de marketing pentru a creste prezenta firmei si a canalelor de comercializare / promovare online
- Buget suplimentar pentru cursuri si instruire etc.
Bonusurile sunt oferite de furnizori in functie de valoarea achizitiilor in cadrul proiectului.
- Consultanta in implementarea proiectului
- Consultanta pentru marketingul online pentru a creste vanzarile si vibilitatea online a companiei
- Asistenta si mentenanta pe durata de implementare pentru a limita eventualele costuri indirecte
- Buget de marketing pentru a creste prezenta firmei si a canalelor de comercializare / promovare online
- Buget suplimentar pentru cursuri si instruire etc.
Bonusurile sunt oferite de furnizori in functie de valoarea achizitiilor in cadrul proiectului.
Perioada de sustenabilitate reprezinta perioada in care trebuie mentiune obiectivele asumate (cresterea cifrei de afaceri si/sau a productiivitatii, nr angajati daca este cazul, etc )
Proiectul are o perioada de sustenabilitate de 3 ani de la data finalizarii implementarii proiectului.
Proiectul are o perioada de sustenabilitate de 3 ani de la data finalizarii implementarii proiectului.
Valoarea TVA aferenta cheltuielilor eligibile, în cazul în care nu sunt cheltuieli deductibile, este suportata din bugetul de stat (art. 13, alin. b) din OUG nr. 124/2021).